Συνολικές προβολές σελίδας

Παρασκευή 19 Δεκεμβρίου 2014

Κολιέ με αλυσίδες και fimo

                                             Γειά σας! Σήμερα έχω ένα  κολιέ και ένα σετάκι 
                                             με σκουλαρίκια,   έχοντας χρησιμοποιήσει 
                                             το αγαπημένο μου υλικό , το fimo - πολυμερικό 
                                             πηλό!
                                             Φυσικά δεν μένω μόνο σε αυτό το υλικό , 
                                             αλλά το " παντρεύω " και με άλλα όπως 
                                             νήματα, κορδέλες, χάτρες κεραμικές κ.α..
                                             με σκοπό να δώσω το δικό μου στυλ 
                                              σε κάθε τι που φτιαχνω.
                                            


                                           Εδώ σας έχω δύο δημιουργίες σε πράσινο χρώμα- ένα 
                                          απο τα αγαπημένα μου- εκ των οποίων η μια 
                                           είναι αλλαγή απο δύο κολιέ και μια καρφίτσα όπου 
                                           το  άλλαξα εξ ολοκλήρου , προσθέτοντας μεταλική 
                                           αλυσίδα , πράσινες κεραμικές χάντρες 
                                           και πέρλες!
                   

                                           Το άλλο ειναι ένα όμορφο σετ , με μακρύ πράσινο fimo
                                           με χειροποίητα σχέδια περιτριγυρισμένο με πράσινο 
                                           νήμα κεντήματος!
                                          Τ σκουλαρικάκια είναι με κεραμικές χάντρες και αλυσίδα!!!




                                         Δείτε τα .............


























                                         
                                       ελπίζω να σας άρεσαν  και θα μου άρεσε να "ακούσω "
                                       την γνώμη σας για την προσπάθειά μου!!!
                                                 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου