Συνολικές προβολές σελίδας

Τετάρτη 24 Δεκεμβρίου 2014

Σκουλαρίκια με πολημερικό πηλό!!

                                    Χρόνια πολλά αγαπημένοι μου φίλοι!
                                    Σας εύχομαι ,να περάσετε αυτές τις 
                                     οικογενειακές γιορτές  με τους ανθρώπους 
                                     που αγαπάτε και σας κάνουν ευτυχισμένους!!!
                                     Εύχομαι επίσης τώρα που είναι γιορτές , να είμαστε 
                                    πιο κοντά στα παιδάκια μας -όσες έχουμε- και να 
                                    χαρούμε  μαζί τους τις άγιες αυτές μέρες!


                                   Τώρα που σας γράφω βέβαια δεν είμαι κοντά 
                                   στα παιδάκια μου, γιατί πήγαν στον παππού
                                   και την γιαγιά!!! Θα έρθουν όμως σε λίγο.
                                   Απο αύριο όμως.......... όλο παιχνίδι και χαρά!!!!

                                  Και επειδή ο χρόνος μου είναι λίγο περιορισμένος,
                                   περνάω αμέσως στην ανάρτησή μου..............


                                         
                                          Τρίγωνα σκουλαρίκια με ξύλινη χάντρα και 
                                          οβαλ fιμο χειροποίητες χάντρες με κόκκινα 
                                          λουλουδάκια σε μαύρο φόντο!










                                          Αυτή την  ιδέα δεν την είδα πουθενά , μου κατέβηκε ξαφνικά!!
                                          Πάνω σε κορδέλα γκρό ( ανάγλυφη είναι ) κόλλησα 
                                          ανάμεικτα κομματάκια fimo. 
                                          Είχα κάνει άλλο ενα και το χάρισα στην αδερφή μου ,
                                          όπου της άρεσε πολύ!!


                                         Αυτά και για σήμερα,
                                    σας αφήνω με τις καλύτερες ευχές για  χαρούμενα
                                    και ξεκούραστα Χριστούγεννα!!!!!!!!!!
                                  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου