Συνολικές προβολές σελίδας

Παρασκευή 26 Σεπτεμβρίου 2014

Περικάρπια απο πολυμερικό πηλό

                                          Πολλές φορές αναρωτιέμαι ποιό 
                                          είναι το θέμα αυτού του blog και τι θέλω τελικά 
                                         να βγάλω προς τα έξω!! 
                                         Όμως το όνομα " ουράνιο τοξο " που επέλεξα 
                                           στην αρχή τυχαία, στην πορεία ήταν αυτό τελικά που 
                                          με αντιπροσωπεύει. 
                                         Όπως το φυσικό αυτό φαινόμενο , περιλαμβάνει όλα σχεδόν 
                                         τα χρώματα και κάνει την εμφάνισή του κάποιες φορές στον ουρανό , 
                                         έτσι είμαι κι εγω! 
                                        Δεν εμφανίζομαι αρκετά συχνά και περιέχω πολλά ( στο blog μου ). 
                                        Φαγητά ,γλυκά, κοσμήματα,διάφορες κατασκευές ......όλα πακέτο!!!!!!

                                            Την εισαγωγή αυτή την έκανα διότι σήμερα
                                   θα ξαναδείξω κάποια απο τα κοσμήματά μου και 
                                     συγκεκριμένα δύο περκάρπια απο πολυμερικό πηλό
                                    σε χρώματα, καθαρά φθινοπωρινά.
                                    Είναι μεγάλα και εντυπωσιακά και έχουν ελεστική πετονιά
                                    για να μπαίνουν εύκολα.........


                                           Τα παρακάτω βραχιόλια είναι χειροποίητα και τα χρώματα 
                                           όχι έτοιμα αλλά με μίξη , και όλα τα σχέδια με 
                                            τεχνοτροποίες που μου βγαίνουν εκείνη την ώρα!!
                                  
                                                        Γι' αυτό μου αρέσει να δημιουργώ παντού
                                            στην κουζίνα ή στο γραφείο μου!!!!!




                                           


                                            Ελπίζω να σας άρεσαν - θα επιστρέψω και με τα υπόλοιπα 
                                           βραχιόλια μου!!!!

                                                                                     γειά σας !!!!!!!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου