Συνολικές προβολές σελίδας

Σάββατο 19 Απριλίου 2014

το τσουγκρισμα των αυγών

                                                     Καλησπέρα, λίγες ώρες μένουν μέχρι την Ανάσταση .
                                                              Σιγά-σιγα  αρχίζουμε να ετοιμαζόμαστε 
                                                              για το Πάσχα- εγώ έχω αρχίσει κάποιες απο 
                                                     τις ετοιμασίες απο εχθές.
                                                    Φέτος θα γιορτάσουμε το Πάσχα στο σπίτι μου 
                                                    οπότε πρέπει να προλάβω!!!! 




                                                   Μέχρι την επόμενη ανάρτησή μου , σας εύχομαι 
                                                   να περάσετε καλά με τα αγαπημένα σας πρόσωπα 
                                                 τις άγιες αυτές μέρες , και να φάτε λίγο χι χι χι !
                 
                                            .......και κλείνω με μια ζωγραφιά του μεγάλου μου γιου
                                               9 χρονών οπου η μεγάλη του αγάπη είναι η ζωγραφική! 
                                              Την έφτιαξε χωρίς ξεπατηκοτούρα με απλό μολυβάκι και ξυλομπογιες ...

                            
                                                                    καληνύχτα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου