Συνολικές προβολές σελίδας

Παρασκευή 13 Δεκεμβρίου 2013

Πίνακες ζωγραφικής

                                   Λοιπόν σήμερα σκεύτηκα να σας δείξω με τι καταπιάνεται 
                                   η πεθερά μου , όταν έχει κέφια! και έχει συχνά.
                                   Με την ευκαιρία αλλαγής της θέσης των επίπλων μου στο σαλόνι, 
                                   βρέθηκαν κενοι τοίχοι που ζητούσαν κάτι . Αυτό το κάτι 
                                   δεν ήταν άλλο απο τους πίνακές  της που με τόση ευχαρίστηση δημιουργεί!
                                   Τα θέματα είναι ανάλογα με τη διάθεση , μα πάνω απ'όλα το γούστο 
                                   αυτού που θα το πάρει. 
                                               Για πάρτε μια γεύση................




                                           Οι κρίνοι είναι τα αγαπημένα μου 
                                           λουλούδια, έτσι τους ήθελα στον πίνακα!
                                          Ταιριάζουν απόλυτα στο χώρο μου , με τα χρώματά τους,
                                         όσο και στο χαρακτήρα μου , με το θέμα τους.........
                                                         τα ξαναλέμε!







                             

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου