Συνολικές προβολές σελίδας

Τρίτη 10 Δεκεμβρίου 2013

Λουλούδια μέσα στο χειμώνα

                                 Καλησπέρα ! Σήμερα εδώ βρέχει και έτσι στρώθηκα στη δουλειά.
                                 Μόλις τελείωσα το μεσημεριανό φαγάκι- μια απλή φάβα που
                                 έγινε πολύ εύκολα με τις  κατσαρόλες μου , οπου θα σας δείξω σύντομα-
                                 άρχισα να φτιάχνω τα κοσμηματάκια μου!
                                 Παρόλη την βροχή λοιπον, σκέφτηκα να κάνω κάτι που να μου
                                 φτιάξει την διάθεση! Να το βλέπω και να μου ανοίγει η καρδιά!
                                  Έτσι έφτιαξα  μια μπάρα απο πολυμερικό πηλό , με λουλουδάκια
                                  σε ανοιχτά χρώματα , τα οποία έπρεπε να αυτοσχεδιάσω πως θα
                                  μπούν στο κόσμημα!
                                  Τελικά βρήκα το σχέδιο που μου άρεσε .... και να το!
                                


                                          Το κίτρινο είναι ένα απ' τα αγαπημένα μου χρώματα
                                          και γι'αυτό το χρησιμοποιώ παντού και συχνα!
                                          Άν σας αρέσει , αφήστε ένα σχολιάκι!!
                                                       Ευχαριστώ ......

                                
                               

1 σχόλιο:

  1. Καλησπέρα Ουράνιο Τόξο... είναι πανέμορφο το κόσμημα που έφτιαξες... σαν άνοιξη μέσα στο χειμώνα!!! Μπράβο σου!!!
    Καλό ΣΚ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή