Συνολικές προβολές σελίδας

Δευτέρα 2 Δεκεμβρίου 2013

νυχτερινές κατασκευές

                                          Γειά σας και πάλι! Εχθές το βράδυ είχα μια βαρεμάρα
                                          που δε λέγεται..... και όπως πάντα γύριζα το σπίτι 
                                         για να δω αν μπορώ κάτι να κάνω. 
                                          Το μάτι μου έπεσε σε αυτό εδώ το στρογγυλό κουτι 
                                          που βλέπετε ( το καπάκι του έχει γίνει βάση και αυτό ),
                                         οπου βάζω όλα μου τα μπαχαρικά και συναφή προιόντα 
                                         που χρειάζομαι , προκειμένου να τα βρίσκω με τη μία!!
                                         Όμως αυτό το πραμα , που με βοήθησε , δε λέω, μου 
                                          έπιανε αρκετό χώρο και έτσι κοιτάζοντάς το καλλύτερα 
                                          μου ήρθε ιδέα.......
                                         ........... πήρα λοιπόν αυτό το γυάλινο βάζο και το 
                                         έβαψα με τις τέμπερες των παιδιών, ό,τι να'ναι 
                                         και όπως να'ναι!! 
              

                                          αφού στεγνωσε, κότσαρα εκεί πάνω ό,τι μου 'ρθε......
                                         και να το το βάζο!
                                          μετά πήρα το πιστόλι σιλικόνης και το ένωσα με 
                                          με το στρογγυλό κουτί μου.
                                          Έτσι τώρα, έχω μια βάση που μου πιάνει πολύ λιγότερο
                                          χώρο στον πάγκο μου και μου αρέσει πολύ!!!
                                          ......έλα όμως που δεν χόρτασα  με αυτή την κατασκευή 
                                          και με την ευκαιρία του στολίσματος του δέντρου μας 
                                          ( απο τα παιδιά), είπα να αλλάξω την όψη του περσινού  
                                          μας στεφανιού. 
                                          Πήρα τα πορτοκαλάκια μου , τα έκοψα σε φέτες , τα 
                                          έψησα να μαραθούν και τους έβαλα ό,τι χρυσόσκονη 
                                           και glitter είχε περισσέψει , λίγες κανέλες , φιόγκους 
                                           και να το!! Λιτό και όμορφο για να στολίσει την εξώπορτά  μου
                                                              πολλά φιλια


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου