Συνολικές προβολές σελίδας

Δευτέρα 23 Απριλίου 2012

Γλυκόξινες γεύσεις...για όλα τα γούστα!!!!!!!!!!!!!!



                                        Ναι το ξέρω έχω αρκετές μέρες να "ανεβάσω " 
                                        φωτογραφίες αλλά να... λίγο το Πάσχα, λίγο το αρνάκι
                                        λίγο οι διάφορες γιορτές, μου πήραν την έμπνευση και 
                                        μου χάρισαν μερικά κιλά!!!Χα χα! Και έτσι για να μπορέσω
                                         να ξαναβρώ την ισοροπία μου δημιούργησα παγωτάκια 
                                         καραμέλες και λεμόνια , ελπίζοντας να σας αρέσουν!!!!

2 σχόλια:

  1. Μου ρχεται να τα φάω!!!! Λαχταριστά θα τα χαρακτήριζα! χεχε
    πολλά φιλάκια ***
    να έχεις ένα όμορφο Σ/κ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ευχαριστώ πολύ Δροσοσταλίτσα μου!! να περάσεις και εσύ καλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή